tisdag, februari 26, 2013

Sverigetrotter.



Mitt nya passerkort. Titeln är gammal dock, jobbar ju som sagt även som samordnare now days. Jag gillar inte bloggursäkter vanligtvis. "Jag har inte hunnit blogga, förlåååt!" och i den stilen. Men ibland hamnar man ju där själv, typ som nu. Jag glömmer bort att den finns ibland helt enkelt. Orkar inte be om ursäkt för det faktiskt, det är bara så. 

Kommer att resa galet mycket under våren har jag insett. Minst tre vändor till sthlm, gbg, sundsvall, ett annat ställe, tärnaby... Ja, allt det är inom loppet av typ tre månader, mars, april och maj. Frågan är om jag kommer vara skitless eller tycka att det är okej. Egentligen vill jag ju ner till huvudstan redan mitten på Mars för att se the one and only lil Wayne men jag vetefan om tiden räcker till. Det är tyvärr sant, det här med att har man pengar - då finns ingen tid, och har man tid - då finns inga pengar. Egentligen sjukt logiskt eftersom jobbet både inbringar pengar och tar ens tid. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar