tisdag, mars 05, 2013

Saker på gymmet som ger mig lätt panik, del 347

Det finns många fördelar med att duscha på gymmet direkt efter träningen; det går fort, man slipper blöta ner sitt eget badrum, man är liksom helt klar när man lämnar lokalen.

Tyvärr finns det endel grejer som inte kan räknas som fördelar, en del ämnen har jag redan berört såsom när folk stirrar på min kropp för att jag har några tatueringar. En utav dom sitter ju på låret och när folk känner för att granska den(när jag är naken och typ duschar) så känns det som att dom kollar in skrevet på mig. Väldigt ohyffsat!

När man tränar, och någon annan svettas på en. Gud, jag får panik. Och det är alltid män. Det är som att en del inte kan kontrollera sitt svettskvättande och ruskar av sig som hundar. När man står en decimeter ifrån. Det är ju inte jätteansträngande att ha med en liten handduk om man vet med sig att man svettas värre än ett vattenfall.

En annan grej som jag tycker är sju-hu-ukt jobbig är när man är på väg in i duschen. Man har hängt av sin handuk, håller krampaktigt i schampoo, ansiktstvätt, inpackning och duschcréme för att tassa in till en av duscharna. Då sprutar någon jävel ner en med vatten eftersom att vissa måste våldsduscha så det skvätter och far över allt. Det vidrigaste är att ofta så har vattnet som träffar en tidigare landat på en annan människa, alltså använt vatten. Använt för att tvätta bort svett. Så jävla ångestäckligt.

Men eeeh... Annars då?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar