söndag, april 03, 2011

Dag 09 - Den här typen av killar faller jag för

Om jag tittar på min historik så verkar snälla, lite mystiska herrar gå hem. Dom ska gärna vara lite kreativa och inte banga för lite äventyr. Killar med vackra ögon och en talande blick är lite som en röd tråd.

BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktopMina kollegor gillar även att påpeka att jag har en ställningsbyggarfetisch då mina två senaste är det. Dom tycker också att det är väldigt kul att jag känner halva styrkan från båda firmorna här i Luleå men det år ju inte så konstigt tycker jag.

2 kommentarer:

  1. kom igen nu vollogirl, mera inlägg! jag ser till att du blir avstängd annars!! ;)

    SvaraRadera
  2. Haha men nu har jag uppdaterat åt dig, gammeltacka ;)

    SvaraRadera