onsdag, april 13, 2011

Dag 10 - varför jag började blogga.

Detta är ju inte förstagången jag drar igång ett bloggprojekt, kanske tredje totalt genom åren? Anledningen till att jag gör det är för att jag har ett behov att uttrycka mig, endel grejer behöver komma ut! Svårare än så är det inte.

Varför heter den best of Norrbotten då?
1. Det är lite ironi mot alla "sofiaofstockholm"-bloggar. Norrbotten är ju inte glamour för fem öre men ack så fantastiskt ändå.
2. Jag tycker inte att jag är bäst i Norrbotten, men jag upplever däremot Norrbottens bästa sida varje dag. Det är ett fint ställe att bo på, trots att det är lite avsides.

Ibland kan jag sakna min gamla blogg, den fixade jag ju iordning så att den var fin. Jag suger tyvärr på kodning men nån gång ska den här också bli fin. BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar