lördag, april 23, 2011

Semester.

Jag och M har bilat ner med katterna till höga kusten där M:s morfar har en fin gård i världens minsta by, jag ba älskart! Vi firar påsken med mycket utevistelse, massor med mat, sällskap med släkten och lite bärs. Det här är pure avkoppling för mig, håller telefonen på lågvarv och glömmer bort den riktiga världen en liten stund. Det finns knappt något att göra här, ingen flääshig tv, datorn är bara med för att kolla en rulle innan man somnar om man vill och schemat består av frukost, fika och middag. Imorrn ska vi dra en liten utflykt i a f, men missförstå mig rätt; det är grymt att inte ha något att göra, man blir ledig i "sinnet".

Det var ju stora grejer på g för någon dag sen och resulterade till slut i att jag ska flytta om en månad. Vi har nämligen köpt oss en lägenhet! En stor trea med lite extra takhöjd och nytt kök är snart vårt. Känns fint. Nu åker datorn bort igen, hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar