söndag, april 17, 2011

Vakar som om det vore lucia.

Gud vad jag har hunnit grejer idag, är så sjukt nöjd. Sådana här dagar tar inte min energi, dom ger mer! helt fantastiskt. Jag har, i kronologisk ordning;

  1. varit på blomsterlandet och handlat zinkhinkar till sommarens planteringsplaner, samt blomjord.
  2. bytt till sommardäck på min rejsercykel
  3. planterat om varenda blomma jag äger
  4. varit på ett indoor walking-pass
  5. hälsat på Frida
  6. sytt resår i ett par träningsbyxor
  7. diskuterat budgivningsstrategi med M
Nu borde jag vara vaken i minst fyra timmar till eftersom jag jobbar nattvecka from. imorgon, ergo, det är bra om jag sover länge. Dock har jag slut på sysslor på min lista, har för fan till och med diskat trots att jag är allergisk mot det. Kan inte kolla på tv hela natten för jag är helt klart kapabel att somna sittande. Blir nog lite ritande kanske...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar