fredag, september 30, 2011

Dagens träning.

Ännu en morgon av duktighet. Bokstavligt talat tvingade mig ner på gymmet 07.00 för ett IW-pass. Motivationen låg i att jag kunde ju faktiskt gå och lägga mig igen när jag kom hem. Såklart gjorde jag inte det, man blir ju pigg av att träna. Morgonpassen kanske inte ligger i topp prestationsmässigt för mig, men det är ett grymt sätt att starta dagen på. Ska jag prestera som bäst är den ultimata tiden 12-15.00. Efter Lunch/innan middag.


Konditionen går jävligt bra just nu. Har massor med motivation och pepp i kroppen, därför har jag börjat lägga in mer styrkepass. Det har inte varit så strukturerat än så länge men körschema kommer, vill bara vänja kroppen lite först. När jag väl kommit igång tycker jag att det är så sjukt kul att bygga muskler. Se och känna resultatet av allt slit. Jag längtar.



Nu ska jag äta lite frukost och ge mig ut på en promenad med grannen. Bjuder på en mysig morgonkänsla i bildform.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar