torsdag, oktober 13, 2011

Effektivisera mera.

Så, då har jag gjort mitt för idag. Gymmet avklarat tack vare IW och ett snabbt bröst-pass och frukosten är intagen. nu ska jag bara slappa i soffan en timme tills jobbet kallar. Det finns flera saker jag kan störa mig på när jag tränar.
1. Folk som är där och "tränar" men egentligen bara spanar in potentiella ragg. Ni är smutsiga!
2. Folk som lägger 20% på att träna och 80% på att pilla med telefonen.
Idag såg jag en nummer 2. Vem i hela friden orkar åka till gymmet före jobbet(morgonen är ju sjukt dyrbar tid) för att sitta på en bänk och låtsas vila mellan sina set? Ingen behöver återhämta sig i tio min, det är ju bara ineffektivt. Killen med mobilen, det här är riktat mot dig personligen: Jag skäms för ditt beteende. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar