söndag, oktober 09, 2011

Epilog.

Ingen uppdatering igår - för mycket att göra. Dagen började med att jag faktiskt fick med M på powerwalk kring 9.30, jag tror att det var tack vare det fina vädret. Sen hade jag och tjejerna gymdate, det blev axelpass och det var amazing. Sjukt tungt och sjukt givande, vi måst göra om det! Efter det var det innebandymatch - vinst för hemmalaget Notas.


Efter det var vi(och Teresa och Micke) ju bjudna på middag hos Tess och Rickard med tillhörande inflyttningsfest efteråt. Fick grymma enchiladas med en massa snajsiga tillbehör. Tyvärr jobbar M idag så vi åkte hem rätt tidigt, rätt städade. Trots detta gick jag och la mig i soffan efter någon timme eftersom han har snarkat som en julegris.


Nu sitter jag här, pigg och fräsch och ska snart ut på prommis. Har dock en liten fundering i mitt huvud. Är i valet och kvalet om jag ska köra några helt vita månader. Det är så jobbigt! Även fast jag kanske dricker två vinglas får jag skitont i magen och sover så otroligt dåligt. Man kanske borde köra nån detoxvecka för att sen äta mest snälla saker. Ääh, jag vet inte.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar