söndag, oktober 23, 2011

Härliga helgen.

Vilken dag, vilken kväll, vilken helg!
Fredag: hotellfrukost, shopping och middag på Harrys.
Lördag: Mysig morgonpromenad, middag hos mamma och pappa och teater. 
Söndag: IKEA, middag hos svärmor och nu har vi dykt ner bland lull-lullet i soffan.
Vi har bara rått om varandra och det har verkligen varit efterlängtat och behövligt. Det har dock blivit alldeles för mycket mat och för lite träning men som tur är det ju måndag i morgon så vi återgår till det normala. Gud vad roligt det var att IKEA hade dragit fram lite julgrejer, jag är ju en av dom få som fortfarande älskar julen och gärna tar fram granen så fort det blir november. Som tur är så har jag hittat en likasinnad, M gillar högtider i samma utsträckning som mig. Hatar nyår, älskar jul. Det blir inget rött julpynt i år, eftersom jag och rött inte kommer så himla bra ihop. Vi satsar på vitt, grått, guld och silver - Jag tror det kommer bli kanoners. Sen har vi handlat en massa roliga bak- och godisgrejer så tomteverkstan sätter väl igång när vi minst anar...


Nu tror jag att det blir några avsnitt Grey's och slumra i soffan. Gud så pensionärsaktigt men jag gillar't! Jag är verkligen en hemma bäst-tjej. För det mesta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar