tisdag, oktober 11, 2011

M & M

Vilken slarvig dag! Ingen träning, mackor till middag - Nej det här duger inte. Tvingade mig ut på en promenad efter jobbet kring åttasnåret, blev en riktigt kort en jämfört med vad jag brukar gå. Är så himla trött och orkeslös och självklart lever katterna rövare eftersom dom varit ensamma hela dagen. Just nu attackerar Marvel vår ryamatta(?). I don't blame them, kan inte vara kul att vara själv i nio timmar. Som tur är jobbar jag förmiddag imorgon så då blir det lite mer kvalitetstid med kattdjuren.


Nu sitter jag och väntar på M, han jobbar över. IGEN. Han är så duktig, gnäller ytterst sällan över att han tycker det är jobbigt, är aldrig på dåligt humör trots att han är trött. En riktig inspirationskälla faktiskt. Jag önskar att jag kunde vara mer så. Som tur är så kommer han snart, då ska vi kramas och se lite grey's. En av oss kommer somna i soffan. Och det är inte jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar