tisdag, oktober 18, 2011

Mitt älskade kadaver!

Okej, det är inget riktigt kadaver men vårt bockhuvud har kommit! Det kommer sitta extremt fint ovanför tvn. En redig stenbock ska blicka ner över oss medan vi ser på Grey's Anatomy. Har jag sagt att jag gillar djur(Vi har en tapet i hallen med fåglar på bland annat)? 


Är han inte vacker? jag tror vi måste döpa honom.

Förlåt för sämst uppdatering men dagen har verkligen varit fullproppad från början till slut. Borde ha gått till läkaren för en vecka sen för att ta min första spruta gardasil, men jag har inte ens hunnit med en så viktig sak. Som tur är jag nog ledig tors-fre så då kanske man kan få lite egentid. 

3 kommentarer:

  1. Men göll! Jag vill oxå ha! Kan vi ha delad vårdnad? :)

    SvaraRadera
  2. Ja, men vad ska han heta?! :) hilfe!

    SvaraRadera
  3. Hmm... Loffe! Jag tycker att han ser ut som en Loffe. :)

    SvaraRadera