tisdag, oktober 25, 2011

Nytt protein.

Har beställt lite nytt protein(trots att jag är luuuspank!) från fitnessguru. Tänkte testa deras egna eftersom jag är så less på dom smakerna vi har. Var ruskigt bra pris just nu, 149 kr för 1kg så jag beställde två, hasselnöt/choklad och jordgubb/vit choklad. Hoppas dom är goda. Kör ju på shakes dom dagarna jag inte pallar att äta frukost, ibland blir det även shakes till lunch men då med tillbehör. Och sen även shakes i samband med träning såklart!

Kom igen nu fitnessguru, jag har höga förväntningar.

3 kommentarer:

  1. Svårt det där med pulver! Jag har dock hittat min favorit:
    http://sportkost.se/muskeluppbyggande/protein/Vassle/3-Whey.htm

    Både vaniljen och jordgubben är bra! Som milkshake, har testat cookie cream också, men den var för sötsliskig!

    SvaraRadera
  2. Oh, det lät gott! och bra pris även där :) tränade du på helex? :)

    SvaraRadera
  3. Inte längre! Bytte till Inpuls ganska nyligt :-)

    SvaraRadera