onsdag, november 16, 2011

Bortamatch.

På lördag har Slaughters Daugthers(Luleå roller derby) match mot Ume Radical Rollers i Umeå(Ernässkolans gympasal) 16.00. Jag tycker att alla som har möjlighet ska komma och titta på den bästa möjliga underhållning man kan hitta.

Personligen är jag som vanligt skitnervös, jag blir alltid skitnervös. Som tur är brukar det lossna när startvisseln hörs, då finns bara vinnarskallen kvar. En härlig känsla. I dagsläget känner jag väl mera ett svagt illamående när jag tänker på matchen, men jag vet att det går över.

Imorgon på träningen ska vi bli indelade med våra parhästar som vi kommer att ha på matchen, en person som man alltid kommer att finnas med på planen. Det ska bli så sjukt spännande att se om vi lyckas applicera alla taktiker vi övat på. Imorgon är det sista träningen vi har i Luleå. Det börjar dra ihop sig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar