tisdag, november 22, 2011

secret's out!

Okej, nu är det dags att berätta om mina nya planer som jag länge hoppats på. Det är fortfarande lite formaliteter kvar men jag är tillräckligt säker på att det kommer gå vägen för att outa det på bloggen nu.

JAG SKA BLI MAKE UP-ARTIST!

Jag kommer att gå en utbildning på MUS i diverse månader för att sedan vara tillräckligt duktig för att börja jobba på riktigt. Jag känner mig sjukt glad över detta, det är en grej som jag varit sugen på att testa sen jag var liten. Jag är så lyckligt lottad eftesom det är få förunnat att få en sån här chans!

Så... Är det någon som är sugen på en gratis brynplock? 

4 kommentarer:

  1. Jaa kul Maya! det gick vägen =) Glad för din skull. kram Elin

    SvaraRadera
  2. Wow, grattis! Det verkar ju så himla himla roligt :-)

    SvaraRadera
  3. Men tack, jag är så himla nöjd :D

    SvaraRadera
  4. Vad roligt Maya! Grattis!

    SvaraRadera