söndag, december 11, 2011

Andvent the 3rd.

Det blev även pepparkaksbak idag. Jag bakade två plåtar vanliga och en plåt house-on-a-cup-delar medans M lagade sjukt god soppa. Har köpt mina formar på IKEA, så himla fint med lite svenska djur. Huset på koppen-formarna kommer från Åhlens. Pepparkakorna ligger nu i tryggt förvar i en fin plåtburk och kommer bara öppnas vid speciella tillfällen, vi ska dock smaka varsin ikväll.
Så här fint blev ett av de små husen! dom kan man ju förslagsvis servera på glöggmuggen till jul. Det var faktiskt inte så svårt som jag förväntat mig. Har man bara en bra kristyr tror jag att dom flesta klarar det, om man är intresserad av pyssel.
Nu ska vi bara ta det lugnt resten av kvällen, har tvättat som dårar, tränat, bakat, promenerat, handlat och typ tusen grejer till. Jag gillar sånna här dagar, när rastlösheten inte infinner sig. Sen kan jag berätta att det faktiskt syntes skillnad från mina bilder sen förra veckan, hur kul var inte det? *glad tjej*

2 kommentarer:

  1. Åh vad kul! Grattis :)

    SvaraRadera
  2. Tack! det är inte mycket men liiiiite syns det faktiskt! imorrn blir det vågen, uuusch :(

    SvaraRadera