torsdag, december 01, 2011

Major fail.

Klockan var ställd på 07.00 och här ligger jag, i sängen, och klockan är 08.30. Hade någon plan om att kliva upp och träna men det sket sig ganska rerjält efter som jag är sinnessjukt trött efter en natt av mardrömmar. Drömde att M blev betuttat i en av mina polare och hon lika så. Hm, undra varför jag drömmer sånt måntro? Det är väl bara att gilla läget, man kommer förbli lite fucked up resten av detta liv. Tur att verkligheten ser annorlunda ut, han skulle nämligen aldrig göra så.


Periodvis drömmer jag mycket mardrömmar, och just nu spökar demonerna mycket. Det känns i kroppen, blir så himla trött av att inte få sova lugnt. Förhoppningsvis går det väl över snart och jag kan åter igen utnyttja morgonen till min fördel. Ha en bra dag folket!


2 kommentarer:

  1. Då kan vi ta varandra i händerna. Det blir nästan så att man inte vill somna för att man vet att man kommer möta demonerna.
    Hoppas det blir bättre.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja fyfan. Man blir så matt av dessa mardrömmar, det kan hålla på i veckor för mig varje natt! Hoppas du också slipper. Älskar ditt namn btw, awesome :]

    SvaraRadera