tisdag, december 27, 2011

Mina bästa tjejer.

Raquel Reed - Jag är ju väldigt svag för lite extremare hårfärger och kraftiga ögonbryn och Raquel Reed got's it! Som någon skrev så känns Raquel som föregångaren till Lady GaGa fast snyggare enligt mig.

Nicki Minaj - Första gången jag hörde Bedrock var jag fast, sen när jag hittade videon med denna otroligt coola tjej blev jag ytterligare förtrollad. Nicki är en sjukt grym sångerska med en matchande stil(extremt hår även där). Hon verkar ha ett väldigt stort hjärta och vara en ödmjuk person, det skiner som igenom.


Julie Nord - Det är ju inte första gången hon dyker upp här men det känns som ett måste att hon ska finnas med. Tryter inspirationen är det bara att googla på någon av hennes fantastiska bilder. Denna danska dam måste ha en fantasi utan gränser.


Dita Von Teese - Extremt klassisk men ändå vacker. Hon har drag som en riktig lady och lyckas vara sjukt het. Jag skulle aldrig klä mig som henne men jag inspireras gärna till hår, smink och kläder men inte allt samtidigt.




Diana Wynne Jones - Hon har skrivit flera av mina favoritböcker inom fantasygenren, de mest speciella berättelser jag kan tänka mig. Tack vare henne gillar jag att läsa böcker. Om du är lite nördig som jag kan jag rekommendera De sju makterna.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar