måndag, december 26, 2011

Oväntat besök.

Nu känns det som att julen är slut, har nämligen vinkat av syrran med familj som åkte hem till Göteborg idag. Alltid så jävla sorgligt. Som tur var kom Tommy och Annelie och fyllde tomrummet ett tag, kikade hockey och åt cesarsallad(Jag i alla fall) på Harry's. Luleå Hockey vann lite smått oväntat med 3-2 i sudden, så nu ligger dom tvåa i tabellen?! vad hände? Skitkul att få lite spontanbesök, vi har planerat in mer roligt kommande tiden. Gizmo har livade också upp tillvaron. Det är ju ingen hemlighet att jag älskar frallor.
Dieten har legat på is 23-25 december, jag har ätit i princip vad jag vill när jag vill och det har känts helt ok. Har kört IW både 23 och 25 dec men idag blev det via eftersom jag var lite smått sliten efter en jävligt kul kväll med tjejerna på teaterbaren. Som jag älskar att hänga med Anna och Tess. Parhestarna, höhö.  

Jag är uppe på hästen igen och dieten är i full gång. Har även en massa träning inplanerat, bland annat ett pass Sha'bam på torsdag. Vad nu det är kan jag återkomma med efter passet. Känner mig peppad, har fått några nya PWOs i julklapp så det här kommer gå bra. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar