fredag, januari 27, 2012

Brevduvan AB

Lots to do idag så jag ställde klockan på 8.00 och klev upp på utsatt tid(!!!) för att ordna papper och ringa samtal till byråkrater. Inte min favoritsyssla men sånt måste ju också göras med jämna mellanrum. Den svenska posten verkar till råga på allt ha ett kraftigt personalunderskott i Ånge eftersom allt man beställer alltid gärna ligger stilla där i flera dagar! Risken är stor att jag satsar på att bli egenföretagare och utvecklar Brevduvan AB - det snabbare allternativet, eftersom att den statliga postgången är under all kritik.


Ska snart sprätta iväg och äta lunch med min lilla pappa - han som ställer upp i alla väder, ni vet. (M gör det såklart också, men pappa har ju liksom alltid funnits där) Efter det blir det ett grymt kul pass Sha'bam och sen ska jag göra en glitter och glamour-sminkning på en bekant som ska på fest, har ni tur kanske jag får fota henne, hihi. Ha en amazing fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar