måndag, januari 23, 2012

comfort food och bästa vänner.

Har varit en riktigt tung dag idag, har varit sjukt nere och det lär inte ordna till sig på en handvändning heller. Men när man står i en butik så är det bara att klistra på leendet och glömma alla sina sorger och besvär. Fick comfort food a la M när jag kom hem; Pastagratäng med kassler och lowcarbpasta med squash och paprika. Han kan han, min fina.

Det här låter väl klyschigt men jag är så lyckligt lottad som har fina människor omkring mig, som ställer upp och lyssnar, tröstar, hämtar glömda badkläder och förlåter mig för att jag glömt höra av mig. Jag älskar att ni känner mig innan och utanpå, jag vill att ni ska veta allt om mig. Det är så skönt att känna sig trygg med sina vänner. Endel nya och endel gamla. Det är skönt att känna att man duger som man är.

4 kommentarer:

  1. Vet du... vi är rätt så lyckligt lottade oxå. Som har dig i våra liv. :-*

    SvaraRadera
  2. Vi är här för dig, Maya och du är en stark tjej på mer sätt än ett!

    SvaraRadera