måndag, januari 30, 2012

Hej U2!

En dag i nyttogörandets tecken! Som sagt så skulle jag ringa samtal, fixa papper och ha möten och det har jag gjort. Cirkusen fortsätter dock i morgon eftersom jag nu landat på hemmaplan och tänker stanna här resten av dagen. Har också hunnit med ett lunchpass IW med Maria så träningen är gjort och samvetet lättare. Inte för att jag får dåligt samvete om jag inte tränar med gårdagens kaloriintag var fan inte att leka med, hehe. Tur att man håller sig till någon enstaka dag och lever som man lär resten. 
Har även fått hem mitt Las Vegas-halsband och det gjorde dagen lite gladare eftersom det är så jävla coolt att jag skulle kunna spricka, haha! Då ska man bara hitta på något festligt så man får anledning att använda det. Är bjuden på födelsedagskalas i helgen så då kanske jag kan inviga det. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar