onsdag, januari 25, 2012

Loose weight, gain health.

Just uppvaknad efter en powernap, trodde att det var dags att sova när jag vaknade men klockan var bara nio. På tal om klockor, vart är våran katt-klocka? Alltså, vad är det som tar sån tid? När jag startar en webshop ska jag skicka allt folk beställer på två röda och skapa ett eget "Posten". Brevduvan ska mitt företag heta. Nä, nu hittar jag på.

Imorgon är det tidigt pass på Helex, indoor walking 07.00 står på schemat. Träningen har börjat kännas som vardag igen efter sjukdomen men kosten går sådär. Jag hittar inte riktigt motivationen att äta superbra, jag äter halvbra istället. Inget godis eller annat sånt men det slinker ner lite pasta ibland, någon potatis och lite väl mycket mackor. Jag måste försöka hitta tillbaka innan jag går upp i vikt igen, men jag vet inte hur?  Jag är så oinspirerad...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar