tisdag, januari 24, 2012

sänd från ovan.

Idag har jag haft något som kan liknas med en uppenbarelse. Jag vet inte riktigt vad budskapet är ännu men jag vet att det betyder något. Det kom in en kvinna på jobbet idag som gjorde hela min dag, vecka, livstid. Hon var som sänd från ovan, hon kom precis när jag behövde henne som mest. Hon var faktiskt bokstavligt talat från himlen eftersom att hon var flygvärdinna, hehe. Jag behöver nog inte säga mer, ni kommer bara att tycka att jag är konstig, men hon var fantastisk. Budskapet gick fram. Denna flygvärdinna, 55+, uppfyllde mig med omtanke och värme så att det kändes som att jag skulle gå sönder. Och ikväll, som om det inte vore nog, så är det världens vackraste norrsken. Det känns som ett tecken, det är ett tecken.

Tack fina flygvärdinna, jag ska aldrig glömma dig. 
Jag önskar att vi ses igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar