onsdag, januari 18, 2012

Utmanad!

VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Jag var 16 år och hade gått en termin på gymnasiet. Var tillsammans med en bra kille vid namn Richard och vi trodde jämt att det skulle vara vi. Så blev det inte och det är jag glad över, annars hade jag ju inte haft M nu. Jag gick hos en psykolog för min flygrädsla, blev lite bättre. Dansade även Jazz och Balett. 2002 var ett bra år tror jag. Det låter ju som det, visst?
VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
För ett år sedan jobbade jag på stadsbyggnadskontoret och skrev en rapport om hur en kommun kan främja barn och ungdomars fysiska aktivitet och goda matvanor. Jag och M letade Luleå runt efter hus eller lägenhet, både roligt och jävligt jobbigt. Jag hade även just insett att jag hade gått och blivit lite småtjock sen november. 
FEM SNACKS DU GILLAR

  • Choklad
  • Minimandariner
  • Cashewnötter med salt och svartpeppar
  • Ostbågar
  • Ölkorv
FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:


  • Home - Edward sharpe and the magnetic zeros
  • Time of your life - Green day
  • Elegi - Winnerbäck
  • Bamsesaga
  • Tony the beat - The sounds
FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU BLEV MÅNGMILJONÄR:

  • Köpa hus
  • Utbilda mig ännu mer
  • Vara ledig
  • Ge bort endel till mina nära och en del till välgörenhet
  • Köpa ett årskort på bussen
FEM DÅLIGA VANOR

  • Jag kollar mobilen för ofta och spelar WF i situationer då man inte borde och är medveten om att jag inte borde.
  • Har jag haft en dålig dag kan min omgivning få känna på det då jag blir smått gring och kort i tonen.
  • Är extremt dålig på att äta frulle. men jag försöker!
  • Ger mig själv för lite positiv feedback.
  • Är en tidsoptimist.
FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA
  • Det mesta med M, he's my soul mate
  • TRÄNA
  • vara kreativ
  • streckse serier
  • Prata strunt i timmar med mina vänner
FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA

  • Man ska aldrig säga aldrig men...
  • Burberry-kappa
  • Sen tog det stopp
FEM FAVORITLEKSAKER

  • Ajfånen
  • gymkortet
  • Datorn
  • Katterna
  • Skogen
TIO PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UTMANINGEN

  • Emma
  • Cherry Lawless
  • Cammy cupcake
  • Lilla Fröken
  • Och alla andra som vill!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar