onsdag, januari 11, 2012

Vintage Tea party.

Känner mig ganska seg trots 2 timmars power nap tidigare idag, har mest legat i soffan och tittat på tv tills M slutade, då for vi och handlade mat. En lagom ansträngning för dagen. Har äntligen fått hem min guide till ett perfekt vintage tea party, den är så fin, fin, fin! Står allt från inbjudningar till den perfekta frisyren. Är ni avis? 

I morgon blir det en sväng till teknikens hus med Camilla, Julia och Pernilla. Var sjukt länge sen jag var där i annat syfte än att äta lunch så det ska bli kul att se hur det utvecklats. Tyckte alltid att det var så spännande när jag var liten, att springa omkring i berget, göra papper eller titta på stjärnorna. Nu - vila sig i form!

2 kommentarer:

  1. Jag fick den i julklapp. LOVE IT! :D Du bjuder mig så bjuder jag dig ;)

    SvaraRadera
  2. haha, gissa vart jag såg boken första gången? ;) Ja, vi måst ju ha teparty! :D

    SvaraRadera