lördag, februari 25, 2012

Jordärtskockan i sitt esse!

Lördagar är nog en av dom bästa dagarna på hela året. Man börjar med dubbelpass, CXworx och Sha'bam direkt efter varandra och sen kickar dagen igång. har varit och handlat lite kläder trots att jag inte riktigt har råd och sen blev det handling av mat. Jag gillar att handla mat, det är som roligt och inspirerande att strosa runt bland hyllorna. Fast inte på lördagar kanske, då är det inte så jäkla zen.

Snart är det dags för mat, det blir entrecote med potatis- och jordärtskocksgratäng med sparris, magisk örtsås och madeirasås(vi kunde inte komma överens). Till efterrätt blir det créme brulée med färska jordgubbar. Så himla somrigt och gott!

2 kommentarer:

  1. snyggt iphonefodral men framför allt bakgrunden. har kaniner jag med, hurra!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, det är lite kul :) Jo jag vet ju det, det var ju du som inspirerade mig! :)

      Radera