torsdag, februari 16, 2012

Kaniner, hundar och fåglar.

Har haft en bra dag idag. Började med zumbalunchpass och drog sen till boden för att kolla in vad staden hade att erbjuda med Annelie. Jag hade sån jäkla tur att jag blev utfodrad så fort jag kom dit, efter det kollade vi in lite roliga inredningsaffärer. Jag köpte en mops och en liten fågel i betong(har jag sagt att jag älskar djur?)
Sen fick jag en present också, eller närmare bestämt två små kaninörhängen som Annelie tyckte skulle passa bättre på mig! Hur gulligt var inte det? Och jag som älskar presenter♡! Nu ska jag försöka se lite film med våra gäster, ha en bra kväll, you guys!

2 kommentarer:

  1. Boden har världens bästa café också:
    http://www.retrocafe.se/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hur kunde jag missa det? Måste besökas snart :)

      Radera