torsdag, februari 23, 2012

Kitschfåglar till samlingen djur.

Även dessa små darlings till fåglar har bosatt sig hos oss. Man får köpa flera när dom kostar 10 kr/paret. M gillade dom bättre än rådjuren. Kanske för att dom inte var skrikrosa...?

Det kommer att bli en dag med fullt program, ska dock klämma in ett litet danspass på gymmet i alla fall. Var på zumba igår och fick uppleva massor med ny koreografi plus endorfiner så jag måste dit idag igen. Jag har verkligen träningstvång. Jag vill gärna ha samma skåp på gymmet, samma dusch, samma plats på danspassen, samma walker på IW-passen, samma plats på cxworx-passen. Det blir ju dock inte kaos i hjärnan om jag inte får mina speciella platser med mera, men det känns som att träningen blir mer optimal.  Det är nu det är helt okej att tycka att jag är tokig.

2 kommentarer:

  1. WHAT? Tio kronor paret? VAR? NÄR? HUR? Jag måste ha pippisarna!!!!!!!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Dollar store, haha :) Har ni där nere? annars kan jag posta åt dig :)

      Radera