torsdag, februari 23, 2012

London?

När flygrädslan är botad med hjälp av KBT-terapi(the shit, tror jag) ska vi boka en resa. Destinationen är ännu okänd men jag hade nog kunnat tänka mig London, är sugen på att uppleva staden för en tredje gång i mitt liv. Var ju inte så himla gammal sist jag var så det kommer nog bli en annorlunda upplevelse den här gången. Ärså himla pepp på fish n' chips, Notting hill och riktigt bra shopping. Kanske en och annan semesteröl. Målet hade ju varit att åka innan sommaren men vi får väl se hur bearbetningen av flygrädslan går, det kan ju ta år om det vill sig så.




Sen när dom trappstegen är tagna är det bara att planera USA-resan, drömmen om staterna, och göra den till verklighet. Jag längtar redan sinnessjukt mycket.


3 kommentarer:

  1. Vi ska åka till London i maj jag och min bästa, längtar ihjäl mig! Shopping, fotboll och picknick i Hyde Park, kan det bli bättre? :)

    Förresten, diggar stenhårt din nya design och kaninerna är supersöta, men iom att de är väldigt monotona och upprepande i sitt utförande och eftersom din textstil är väldigt liten/inte så grov så blir det svårt för mig att läsa. Det blir som kaos i mitt huvud. Det hade varit bättre med typ Arial eller nåt i den stilen, iallafall för mig :) du sa ju att jag skulle säga till om det var något :D

    Hoppas du kan bota din flygrädsla snart och att det går snabbt för dig så ni kan resa iväg också :) trevlig helg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul med London, har vi tur kanske jag också tar mig dit inom kort? :)

      Har gjort texten större nu, har tyckt den vart för liten sen jag ändrade men inte kommit mig för att fixa det. hoppas det känns bättre!:)

      Radera
    2. Det hoppas jag verkligen :) önskar dig all lycka till med din flygrädsla!

      Det är mycket bättre med texten nu. :)

      Radera