måndag, februari 13, 2012

Meat is fashion?

Träningsvärken från CXworx-passet har förflyttat dig från revben till magen idag upptäckte jag just när jag hostade till. Det gör inget, det är skönt att känna att man gjort någon nytta. Idag har jag vilodag eftersom jag jobbar till efter 19, då blir det inte många knop framåt kvällskvisten om jag känner mig rätt. Jag tränar alltid bäst på morgon/förmiddag!
I morgon är det alla hjärtans dag men jag tvivlar på att vi kommer att fira så värst mycket, det är nämligen en hel del annat som måste göras innan onsdag som vi kommer pyssla med. Har i alla fall köpt en liten present åt M(han läser så sjukt sällan så jag tror jag är safe) som jag tror att han kommer gilla så han känner sig lite extra uppskattad. Jag tycker det är mysigt med sånt, man får ju faktiskt välja från år till år om man ska delta i den extremt kommersiella högtiden. Hur gör ni? Firar ni alla hjärtans?
Bilden hittade jag i en tidning och gillade den. Känns som en variant på Lady Gaga fast alldeles skön och ljuv. Vem skulle inte vilja ha denna köttklänning liksom? åh, jag måste hitta tid och ro för att skapa lite någon dag, saknar det så sjukt mycket ibland.

2 kommentarer:

  1. Vi brukar fira med att laga god mat hemma. Jag gillar inte kommersiellt jippo så det blir inga gulliga nallar här inte. Denna gången skippar vi firandet för det är träning och jag känner att jag måste träna så mycket jag kan inför Malmöbouten.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det tycker jag är lagom, nallar är ju sånt som bara tar jobbig plats, det känns typ opersonligt med sånt!

      Radera