söndag, februari 19, 2012

Omstrukturering.

Jag har tänkt och tänkt och tänkt. Det har varit en "lägre" period ett tag nu och jag måste styra upp det. Jag måste göra det på egen hand och därför ska jag nu sätta upp en lista på hur detta ska gå till. Jag ska;

  • Söka det där jobbet jag så gärna vill ha.
  • Skriva det där brevet som ligger och gnager i mitt huvud.
  • Vårda mina gamla, trygga, fina vänskapsrelationer.
  • Hitta tillbaka till konsten.
  • Ta tag i min flygrädsla så jag kan...
  • Boka en resa till valfri plats.
  • Follow the wihte rabbit.
Det finns ingen tidsgräns eftersom att endel av projekten kan ta månader, till och med år. Det är okej dock, det måste få ta sin tid. Kan jag beta av min lista, kommer livet vara närmare fulländning än det någonsin varit. Och jag längtar, som jag längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar