måndag, februari 20, 2012

Optimera sina resultat?

Övervägde först att uppdatera bloggen om att det inte skulle bli någon uppdatering idag. Men det känns lite fånigt. Det var länge sen jag petade i ämnet viktminskning så det kanske är dags för några ord.

Viktmässigt står jag stilla. Träningen går bra och jag infinner mig 5-6 ggr/vecka på gymmet. Maten går inte så jättebra, därav stillastående våg. Det känns både jobbigt och okej. Jobbigt eftersom jag vill ju gå ner några kilo till men okej eftersom jag inte riktigt ids lägga in högsta växeln. Jag hoppas att jag hittar motivationen snart igen, problemet är att jag inte vet vart jag ska leta?

Fick en länk idag av Elin och den fick mig att fundera. kanske är det dags att lägga in lite mer styrketräning igen och ta en paus från all kondition? Typ en vecka eller så. Min kropp är ju vid det här laget ganska van att bli utsatt för konditionsträning och jag kanske behöver bryta mönstret för att optimera resultaten? jag måste fundera mer ut i detta, det kanske kan bli någon slags motivationshöjare? Sen behöver jag nya mål också men det tar vi och avhandlar en annan dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar