torsdag, februari 09, 2012

Roligt, äckligt och gott.

Nyss hemkommen från Sha'bam. Hoho? Peppen? Vart tog du vägen? Jag fick verkligen anstränga mig för att göra mitt bästa, hjärnan ville helt enkelt inte. Jag är inte gjord för att träna på kvällen men det känns ändå skönt att ha fått röra lite på sig...

Bild 1: Säger ju sig självt, roligt utav bara helsicke! (Hoppas det var ok att jag lånade den statusuppdateringen)

Bild 2: Officiellt den äckligaste drickan i världen. En blandning av kaffe och cola fick ögonen att tåras och kräkreflexen aktiveras. Spottade och fräste i tio minuter men smaken, den VIDRIGA smaken försvann aldrig. Jag utmanar alla mina bloggläsare att smaka.

Bild 3: Dinner. Wok på kyckling, grönsaker och shitake-nudlar (mirakelnudlar) och lite sweet chili. Det var gott och mättade våra magar men inte värsta sensationen.  

2 kommentarer:

  1. Jag ÄLSKAR att läsa din blogg. Brukar kika in här minst en gång varje dag för att se dina fina bilder! :)

    När jag var på utbyte i Tyskland för 7 år sen hade dom Colabier, allstå cola blandat med öl och det drack alla ungdomar där nere. Inte alltför tokigt ändå, men kan tänka mig att den med kaffe inte var någon höjdare ;D

    Är duktig på att kolla in men dålig på att kommentera så ville bara säga att jag gillar det du gör och gärna vill att du fortsätter med det ;) Kram och godnatt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men vad roligt att du tycker det, ska verkligen försöka upprätthålla och vara duktig på att uppdatera! :)

      Nu när jag ändå har dig "på tråden", finns det något du skulle vilja se mer av eller läsa om? :)

      Radera