tisdag, februari 21, 2012

Varför man tränar.

Det blev en träningsfri dag idag eftersom att det är mysvarmt ute, då går jag till jobbet istället och det tar ca 50 min så det känns okej. Jag tror jag måste bli bättre på att ha vilodagar, annars stressar jag ihjäl mig för att hinna träna och då tappar passet endel av effekten. Många kanske tror att jag frenetiskt besöker gymmet för att bli smaaal men så är det faktiskt inte. Det är något jag måste göra, det är en  del av min vardag och har varit under flera år. Jag blir otroligt rastlös om jag inte får träna, irritationen smyger sig på. Så för min mentala hälsas skull blir det IW i morgon!

4 kommentarer:

  1. Jag håller med dig! Att träna är som balsam för själen, jag blir glad och positiv och det mig mer energi! Ha en bra dag, gumman!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi har hittat hemligheten till välbefinnande :) Kram på dig Karin, du med :)

      Radera
  2. Heting på "profil"bilden! Strawberry-blonde? SNYGGT!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men tack! Det är en mycket mycket urspädd knallrosa! blandade den i en petflaska med nån ynka droppe färg och vatten och hälde i håret :)

      Radera