torsdag, mars 01, 2012

en liter äggvita.

Mjaha, dagen kunde ju ha gått bättre. Började med att prova mina nya kronor hos tandläkaren. Det gjorde sketaont(provisoriska måste tas lös) och jag hade inte tid att ta bedövning eftersom jag skulle till jobbet. Jobbade några timmar tills en bit av provisoriska lagningen lossnar, det var inte skönt alls! Det var bara att åka tillbaka och göra om. Jag tar dock på mig skulden eftersom jag hade så jäkla brådis på morgonen, dom måste ju få göra sitt jobb i lugn och ro.
Annars har det varit en bra dag. Kvantum hade tagit hem äggvitor i literförpackning för 29 kr vilket är frikking awsum! Dom är ju hur bra som helst att frysa. Äggen i kylen får bo i en liten äggkorg, för det är finare. På bilden ser ni också en skön tjej vid namn Pernilla, jag gillar hennes sätt. Vi funkar bra, personkemin är bra. I like! Nu blir det lite mango, sen vila huvudet, aj aj.

5 kommentarer:

  1. Hoppas din mage pallar vitorna bättre än mig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det brukar inte vara något problem :) Vitlök däremot, uj uj, då ballar den ur!

      Radera
  2. Varför köpa bara äggvitor? Det är ju gulorna som är goda.

    SvaraRadera
    Svar
    1. hehe, och jag tycker ju precis tvärt om :)

      Radera
    2. Då förstår jag helt klart att du köpt en liter äggvita. Vi brukar ju göra glass här och en sats innehåller ca 3 äggulor, vilket innebär att vi får äggvitor över och det går inte att göra maräng varje gång.

      Radera