fredag, mars 16, 2012

Ett slags flaggspel.

Vimplarna ligger på tork och ska strax provhängas. Katten sneglar upp mot mitt håll men stänger sakta ögonlocken igen för fortsatt middagslur. Jisses, vad dom sover mycket, dom där katterna.

Idag har jag verkligen gjort mig gott, jag och Elin har promenerat 2 timmar och 15 minuter i fantastiskt väder. Det är nu det börjar, den där härliga tiden. Vilken terapi det var, att bara få surra med henne om alla våra djupa funderingar om universum och det som finns i mellan. Välbehövligt!

3 kommentarer:

  1. Ahh, jag älskar vimplar! Men jag är alldeles för lat för att göra själv :-o

    Knåpa gärna ihop hur du gjorde sen :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var lätt fast krångligt typ :) jag skriver ihop något!

      Radera
  2. Ja,riktigt härligt var det! Fler såna promenader jatack:)

    SvaraRadera