lördag, mars 10, 2012

Före- vs. Efterbilder

Som jag tidigare sa att vi skulle så tog vi nya bilder på mig i dag. Och shit vilken skillnad! Jag var rädd att det inte skulle synas alls sen sist men jag är mycket rakare, mindre "veck" och ser faktiskt tightare ut! Allmänt mindre bara. Förstår ni? Och det skiljer bara 1 kg sen förra bilden. Fuskvägde mig igår och har totalt tappat 2 kg sen första mars. Känns sjukt bra men jag är som lite skeptisk, tror att det är fel på vågen och att jag snart kommer märka att jag är kvar på samma gamla vikt. Hjärnan har ju alltid lite svårt att vänja sig.

Jag hade gärna lagt upp bilder och visat er eftersom jag är nöjd över det jag åstadkommit med mig själv, och jag vet ju att det är peppande att se, men det känns inte riktigt rätt att det ska finnas bilder på mig i underkläder på teh interwebz, det är lite för privat. Ni får ta mig på mitt ord att det är skillnad helt enkelt. 4 kg skillnad sen december.

5 kommentarer:

  1. Och här gick jag in i tron om att få se bilder ;) haha, nä men jag förstår dig, webben är ju rätt stort!

    Härligt jobbat, klart 4 kg syns!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hade ju så gärna velat visa dig! jo, nog syns det men det är som att hjärnan inte fattar riktigt :)

      Radera
  2. Det tar ett tag för den att hinna ikapp, lite lustigt det där :-)

    SvaraRadera
  3. Den syns garanterat! Duktig du är. :-)

    Jag har väldigt svårt att se min egen viktnedgång. I mina ögon väger jag fortfarande 120 kilo lixsom.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, det syns verkligen. Fan vad jag skulle vilja visa er bilderna, ni som gör er till känna!

      Radera