söndag, mars 25, 2012

Vårrusa?

Har skapat mig en riktig frukosthunger nu om morgnarna, kroppen vill ha näring. Förr kunde det räcka med en banan så stod jag mig till 15.00 men det funkar inte nu längre, jag måste ha frukost! På tal om mat så blev det lite fusk igår. Fikade födelsedagsfika i väldigt måttlig mängd, det var gott men kändes lite konstigt. Det lustiga var att jag blev så otroligt proppmätt efter en stund, verkligen full i magen! Det blir väl så när man är sjukt ovan, en kolhydratschock!




Idag blir det nog att ta en promme, måla en liten bänk i skrikig grön och hitta på något annat trevligt. Det gäller att fylla sina planlösa dagar så gott man kan. Förhoppningsvis händer det något till veckan, jag rör mig framåt, om än i myrsteg. Det har ju börjat pratas om vårruset(vägrar deras särskrivning) och tänk om man skulle ge sig på att anmäla ett lag? 5 kilometer är ingenting egentligen, det vet jag att jag fixar. Det hade ju varit lite kul faktiskt. Kanske får bli en liten löprunda idag.... 





4 kommentarer:

  1. Det tycker jag! Vi är i dagsläget 14 från rollerderbygrrrls som ska ta oss runt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Härligt Karin! Jag får dra ihop något litet lag!

      Radera
  2. Klart att du ska vara med...jag kommer att delta men det blir att promenera för mig. Alltid så mysigt efteråt med picknick korg....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bettan, ska du delta via jobbet då eller?

      Radera