söndag, april 01, 2012

Make it happen.

God morgon på er!
Sitter och klunkar i mig lite flytande motivation så här på morgonkvisten eftersom årets andra löprunda snart ska genomföras. Träningen har lyst med sin frånvaro denna vecka eftersom jag först trodde jag skulle bli sjuk(igen!) men inte blev det och sen jobbat en del. Men nu skiner solen och då finns inga undanflykter. Btw, Elin, jag tror jag behöver lite draghjälp till gymmet i veckan! Typ något IW- eller danspass?

Idag är det första april vilket betyder att dieten är slut! Det firade vi igår med en kolhydratsrik lunch på ikea och en godispåse från hemmakväll. Min tanke är att leva ut lite under påsk: äta lite påskgodis, testa Max nya hamburgare typ, sen köra igen fram till 27 april då vi åker bort för valborgsfirande. Om jag ska vara ärlig har motivatonen den senaste veckan inte varit skyhög så det är rätt skönt att ta en paus från alla förbud och måsten. Jag vill ju hitta det roliga igen. Så min plan är alltså paus, sen kör vi! Då handlar det om ca 3 veckor, det borde väl motivationen palla med?


4 kommentarer:

  1. Tack snälla du. Ja, vi trodde nog kanske att förlovningen skulle göra det bättre, jag vet inte... Men men, life goes on :-)

    Hojta om du vet nån som har en lgh att hyra ut! Fast håll tummarna hååååårt att jag får ta lån!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Life goes on! Du har så rätt.

      Det ska jag göra och jag tror att det här med lån kommer att lösa sig :)

      Radera
  2. Jag försöker dra med dig men vi har osynkat schema nu verkar det som:S känner också att motivationen är lite lägre nu så jag behöver din draghjälp med!:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi får dra varandra upp! Jo, blev en massa jobb helt plötsligt så då är det väl bara att tacka och ta emot, men gymmet är saknat.

      Radera