tisdag, april 10, 2012

Morgonbestyr.

Ligger ännu kvar i sängen med te och dator. Måste tyvärr ägna några timmar åt att ringa diverse samtal till olika byråkratiska myndigheter och Norrbottens läns landsting. Det måste verkligen bli gjort eftersom det tar så jäääkla lång tid och är extremt bökigt att få någon slags hjälp från någon. Allt det här svamlet gäller mina tandskador från när jag wrestlade ner en björn(ramlade med cykeln) i somras. 
Snart iväg till gymmet för lite cxworx, zumban jag var på igår var inte mycket att hänga i granen tyvärr. Jag blir så opeppad när jag inte känner att instruktören passar mig! En mycket dålig egenskap från min sida. Idag blir det dock ett säkert kort, jag vet att det kommer bli ett tungt pass. Åter till gamla livet igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar