onsdag, april 11, 2012

Pastellfärgat barr vill jag ha!

Hello dearest. Blev en date med finfina lady lovely locks idag, som jag saknar hennes nuna när hon inte är i Luleå. Jag sa till henne att jag också ville ha my little pony-hår vilket inte skulle  bli ett problem sa hon. Det hade ju varit förträffligt vackert! Känner mig nästan lite färglös nu när det "bara" är orange, saknar allt det rosa och lila. Vi får se vad framtiden erbjuder. 

Brände av ett kort pass i springskorna i morse, dryga tre kilometer endast. Tänkte att jag skulle få upp tempot lite, vilket jag faktiskt lyckades ganska bra med! Höll ju dock på att krevera när jag kom hem men det är väl så det ska kännas. Körde lite småövningar med hantlar och shit en stund efteråt. kändes ända bra. Typ diciplinerat. 

1 kommentar:

  1. Sv; Jag äter det jag mår bra av utan att överdriva; berg av smör & beasås & dricka-grädde-trenden passar inte mig, och det är ju det som är så bra med LCHF - det går att individanpassa huuuur långt som helst. Fin du är förresten, me like orange hår men kräks däremot åt pasteller... haha :) tur vi alla är olika och tycker olika! Ha en bra kväll.

    SvaraRadera