onsdag, april 04, 2012

Projekt uppfräschning.

Idag har jag lite omedvetet fräschat upp diverse saker bland annat mig själv! Började med operation utväxt på morgonen så nu ser håret lite renare ut. Ska köra en omgång slingor när jag hittar någon frivillig som vill sätta kemikalier i håret på mig. Blev helt okej ändå, får väl se vad frissan tycker nästa vecka, heh.

Sen så har jag fått träffa min fina Veronica som är i Luleå på besök. Vi har ätit focaccia och åkt biltvätt. Jag har faktiskt åkt biltvätt två gånger idag, det händer nog inte varje livstid direkt. Spännande och lite läskigt fortfarande. Andra gången glömde jag att vara rädd då jag höll på att lyssna igenom Nicki Minajs nya album.

Och datorn är inlämnad! Och uthämtad! Den lever igen, formaterad, uppdaterad och med mer RAM-minne. Hon spinner som en katt igen, min lilla pärla. Tack för hjälpen alla inblandade.


I love lamp.
Sen har jag och M handlat lite nya livsnödvändigheter så som en lampa med kaniner, en utemöbelssoffa, nya fantastiskt tjusiga GT-glas(jag ska dricka GT ur dom) och lite nya kapslar till våran tassimo. Man blir lycklig av saker, men det är bara en bonus. Lyckan kommer väl främst av underbara människor och solsken.

Oh, lovely day!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar