torsdag, maj 03, 2012

lilla paniken.

Jag hatar att jag ens skriver dessa meningar men åååh vad jag känner mig uppsvälld! Under valborg bestämde jag ju att det var okej att äta vad jag ville och så blev det. Nu har jag varit hemma några dagar och trappat ner med kolisar och fet mat men ändå känner jag mig så himla pluffsig. Skulle aldrig drömma om att ställa mig på vågen en dag som denna för då blir det bekräftat. Hoppas det släpper av sig själv efter några dagar av normalt kostintag igen.

Senare idag ska jag sätta mig och planera lite träning, mat och fundera över vårruset. Jag ska banne mig springa, så det kan vara god tid att börja med lite löparupplägg. Det skulle ju kunna vara en morot faktiskt, att springa under en viss tid? Sist jag var med tror jag att jag sprang på typ 28 min. Det borde ju gå att klå.

Nu bär det iväg på en trevlig lunchdate som innefattar gojäklasallad! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar