måndag, maj 14, 2012

Weekend.

Uppdateringarna är ju lite mindre konstanta just nu, det beror på att jag sitter mindre vid datorn och att den befinner sig på en annan plats i lägenheten. Löjligt va?

Det har varit en väldigt bra helg; vi har haft besök av goda vänner i flertal, dom har stannat på en kaff och andra grillade med oss. Sen blev det O'learys - Luleås förmodligen bästa uteställe. Herregud så tjusigt det var! Jag och M gick igång på lilla coop aena som tusan, som en liten amfiteater för hockey. Mycket bra, mycket bra, vi ska ju dit och äta om två veckor och vad jag har hört så ska dom ha riktigt bra mat också.  På bilderna ser ni något som jag gissar är resultatet av bowligen - en var nöjd och den andra var inte nöjd. 
Söndag var planerad bakisdag med pizza och serier i sängen men istället så blev det Rutviks handelsträdgård och en hel del spadtag i rabatten. Ibland undrar jag själv vad jag har för bokstav. Det blev faktiskt superfint dock. Nu är jordgubbar, smulgubbar, vanliga smultron, gula smultron, sockrärt, rabarber och ringblommor satta. Flora gör mig lycklig. Som tur var slapp vi i engagera oss i middag eftersom svärmor var så vänlig och bjöd över oss på grill. 

Inte alls en tokig helg som ni hör. Nu ska yours truly försöka göra lite nytta, vi hörs snart hoppas jag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar