söndag, juni 17, 2012

Lördagen som försvann.

Bra helg, eller bra lördag kanske man ska säga eftersom helgen inte är slut än! Det började med rull i pride festivalen, vilket ös det var. Trodde inte att det skulle bli så stort. Vi var långt fram i paraden och när man tittade bakåt såg man inte var tåget slutade. Gjorde ju fulaste vurpan i början dock, det var en väldigt brant backe. Herregud så jag skämdes! Upp fort, låtsas som ingenting.








Jag hade ju också fixat håret dagen till ära som min kära sambo har satt i åt mig. Rosa och orange, som back in the days.

På kvällen blev det grillning med Joel, Veronica och Linda. Har ju inte träffat min kusin på sjukt länge så det blev en rätt svamlig kväll. Det här med att välja film är inte speciellt enkelt alla gånger. Ha en bra söndag alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar