torsdag, juli 26, 2012

Bröllopstankar.

Nej, inte jag så klart! Ska göra en brud om någon vecka och håller på att uppdatera hår- och sminkförådet en aning. Nu är det enda jag saknar en vettig cake eye liner. Sabbade den förra med make up stores mixing liquid som gör eye linerkakan hård som sten samt omöjlig att få ordentligt med pigment från. Tackar och bockar för den. Funderar på smashbox, någon som testat?



Fick även hem min nya konformade locktång, bruden vill nämligen ha en ganska "avslappnad" frisyr, och ingen stram uppsättning så lockar blir helt perfekt.

3 kommentarer:

  1. Har inte provat Smashbox cake liner, men jag ÄLSKAR deras gel liner. Sitter som berget! Nästan vattenfast, och jättelätt att jobba med. Men min har torkat nu. Dom gör ju burkarna för stora. Man hinner aldrig använda upp dom innan dom är för gamla. :(

    SvaraRadera
  2. Den jag fick i mitt sminkkit när jag gick min utbildning är grym tycker jag:

    http://www.makeupfabriken.se/ogon/eyeliner/svart-cake-eyeliner

    SvaraRadera
  3. Tack gullisar, ska kolla in båda varianterna! :)

    SvaraRadera