måndag, augusti 20, 2012

Första arbetsdagen.

Passande nog var min första arbetsdag idag. Jag och alla skolelever kickade igång den nya terminen. Min arbetsplats verkar awsome, trevliga kollegor, bra chef och fina lokaler. Sist men inte minst; viktiga och meningsfulla arbetsuppgifter. Jag känner mig så sjukt viktig! Jag kommer att ha jobbmobil, resa mycket med organisationens bilar, jobba mot hela länet, ja, det känns bara så stort och spännande.   Dock hann jag bara vara där i två timmar eftersom jag var tvungen att dra iväg på repetition på jobb nummer två. Det är inte ofta jag svär i bloggen men fan så jävla lycklig jag är! V ä r l d e n s b ä s t a j o b b i p l u r a l !

2 kommentarer:

  1. Vad skönt att allt gick bra! :) det där klarar du gaaaalant!

    Ville även nämna att jag bytt blogg, så du inte står handfallen om du ville kika in till mig =)

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men du, tack :)

      Då ska jag såklart komma och hälsa på, Kraaam!

      Radera