söndag, september 02, 2012

Hur gick det?

Mål med hösten:

  • Starta företag eller hitta ett kick-ass jobb
  • Plugga till högskoleprovet
  • Träna


Det här skrev jag i slutet på juli om jag inte minns fel, som ett utkast här i bloggen. Jag behövde en handlingsplan, något att se fram emot eftersom min form var(och är) väldigt dålig samt att jobbet skulle ta slut inom kort.

Hur går det då? Jag har hittat ett kick-ass jobb faktiskt vilket jag är helt galet glad över. Jag har börjat ställa in mig på att göra högskoleprovet med Tess, men det är ju ganska länge kvar. träningen är också igång, idag blir fjärde gången denna vecka. Ibland är det svårt att se skogen för alla träd, jag har ju faktiskt kommit en bit på vägen.

Nu skulle jag dock vilja revidera listan och lägga till "återgå till hälsosamma kostvanor" vilket går sådär bra. Vi kan säga att jag återkommer om det.

2 kommentarer:

  1. Grymt ju, det är ju inte ofta man kan pricka av sina målpunkter!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet, kändes nästan konstigt :)

      Radera