onsdag, september 26, 2012

Pepp kring uppslutningen.

Det är så himla kul, det är ju flera styckna som hakar på min utmaning! Jag hade som vanligt förväntat mig noll, men det är ju klart folk vill vara med. Det är ju en kul grej! Om det är någon annan som är intresserad av att gästblogga i samband med utmaningen så är det bara att maila på maua.bw@gmail.com. Man behöver inte använda sig av mallen, man får skriva lite om vad man vill så länge det gäller utmaningen.


Nu ska vi se Carnivale, en av mina favvoserier. Gillar man 30-40-tal, mystiska saker och skäggiga damer ska man se den. Otroligt välgjord och snygg.


4 kommentarer:

  1. Jag är också på Maya, kan behöva lite extra motivation känner jag. :) Måste sätta mig och fundera över mål och sånt bara.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad härligt! fundera på det här med att gästblogga också! Man får vara anonym! :)

      Radera
  2. Jag försöker få med Robert också, men det är inte alltid det lättaste ska jag säga.. Men jag ska tjata hela helgen!

    SvaraRadera